ZDRAVLJE

Tajne uspješnog sagorijevanja masnih naslaga

Iako je osnovni princip sagorijevanja masti već poznat – redovna vježba i reduciran unos kalorija, tu su i neke 'sitnice' koje možda zanemarujete, a veoma su bitne.

Image

Džemal Gekić

Džemal Gekić

Piše: Džemal Gekić, fitness trener, Body Transformation Coach

1. Više kvalitetnog sna - znam da odmah idu opravdanja u smjeru kada da spavam, nemam vremena, ne mogu zbog ovoga ili onoga ili spavam dovoljno sati. Pitanje je da li spavate kvalitetno i probudite se naspavani ili to nije slučaj.
Pored dužine spavanja, bitan je i kvalitet sna. Okruženje u kojem spavate i minimiziranje stresnih aktivnosti pred spavanje, kao recimo čitanje nebitnih vijesti, gledanje vijesti i slično...
Bolji san stabilizuje hormone, regeneriše tijelo, reguliše metabolizam i još mnogo toga.

2. Iskoristite tehnike relaksacije - meditacija, disanje, provodite vrijeme u prirodi, sa ljudima sa kojima uživate se družiti.
Veoma je bitno da iz cijelog dana provedenog u haosu, stresu i žurbi nađete vremena za Vaš organizam da uđe u stanje relaksacije i regeneracije, reguliše hormon stresa, što direktno utiče na Vaš metabolizam i sagorijevanje masnih naslaga.

3. Intenzivirajte kretanje u toku dana
- ne morate parkirati pred ulaz ili odmah uz lokaciju gdje idete, prošetajte malo, parkirajte malo dalje, nemojte čekati lift za sprat ili dva, ili tri, pokrenite se malo pješke, probajte malo više stajati, ako nešto čekate, stanite. Gdje god dođem na sastanak ili šta god da obavim, ostanem stajati, iako me nude da sjednem. Vjerovatno ste upravo iz auta izašli gdje ste, opet, sjedili...

4. Popravite kvalitet onoga što jedete
- bitnije je da popravite izbore u hrani nego samo količinu koju jedete. Veoma često ljudi gledaju šta jesti manje i šta izbaciti i na šta restrikcije ubaciti, a bolje je da radite na tome da su Vam izbori namirnica i hrane bolji, tada ćete biti sitiji, imati bolje rezultate, bolje zdravlje i više energije.

5. Probajte voditi mini dnevnik unosa namirnica – privremeno, jedan kraći period tipa 2-3 sedmice pokušajte zapisati sve što pojedete i popijete i u kojoj količini, pa pregledajte svake sedmice šta ste napisali. Imat ćete puno bolju sliku kada tako pogledate na sve sitnice i krupne stvari koje ste konzumirali i vidjeti koje od tih stvari bi eventualno mogli popraviti u izborima. 

6. Provjerite da li vam nedostaje nekih nutrijenata - bilo bi dobro da imate uvid u to da li je vaše tijelo u balansu sa vitaminima i mineralima, posebno ukoliko osjetite nagli ili stalni pad energije, moguće je da je neki nedostatak vitamina ili minerala u pitanju. Tijelo puno bolje funkcioniše u svim procesima, pa tako i sagorijevanju masnih naslaga ukoliko ima dovoljno nutrijenata. 

Ovo izgleda kao šest sitnica, ali su vrlo važne stavke za vaše zdravlje i rezultate. Naravno, one mogu pomoći da ostvarite rezultate ako već se držite nekih dobrih izbora i aktivni ste. 

 

 

 

 

 

Image

Living - bh. portal

Osnivač: Develop d.o.o. Sarajevo
Adresa: Vilsonovo šetalište 10, Sarajevo

Redakcija:

Tel: +387 33 521 640
Email: info@living.ba

Pratite nas

Facebook

@Living

Instagram

#Living
2018 © Copyright: Develop d.o.o. Sarajevo, sva prava pridržana. | Design by: Web Studio NESA